Alla inlägg under december 2007

Av Proff - 29 december 2007 08:08

Ja tillbaka i bloggen igen.

Mina obloggade dagar har varit tvär lungna förutom de dagar jag jobbat.

Igår låg jag iaf bara och chillade i sängen så jävla skönt.

står på jobbet nu ska joaa fram till 16:00 jobbigt

goddamnit av jag ska softa när jag kommer hem iaf för snart är det ju skola igen och då kommer man dö igen.


uppdaterar kanske sen


Peace


Av Proff - 25 december 2007 00:59

Nu har den här julen äntligen paserat och alla är nöjda och glada.

imorn blir det jobba eller idag (25/12) mellan 18:15 - 24:15 ska tjäna floos den här månaden;) efter det bär det av till flickan så alla girls som brukar ringa mej om kvällarna för att höra min otroligt sexiga voice låt bli imorn ;P

sen på onsda ska min kära kusin (Emma) och Pernilla komma till oss och käka dom var förbi en sväng idag (24/12) och då bestämdes det.


nu orkar jag inte skriva mer ska kika på film.

Peace yo!


Ps. eemc har Hulken hände, HAHA

Av Proff - 24 december 2007 13:55

God Jul alla kicker ;)


Ja va uppe rätt tidigt imorse och öppnade några julklappar som innehöll en fet toblerone en trisslott som jag inte vann något på och Shan "the man" Atci Svenska 2 dvdn som jag slängde mej ner i sängen och kikade på direkt :P.

Senare åkte jag, pappa och broshan på farmos grav och sen på OK och tvättade bilen gratis :D joy fixade ;) sen hem för flickan min och lena hade kommit fikade och så och nu sitter jag här ska snart duscha sen vette fan vad som händer får se;)


Peace

Av Proff - 23 december 2007 18:38

Så skönt, äntlige hemma och allt är så lungt nu känne man att man är ledig, chill.

Det har varit tre riktigt jobbiga arbetsdagar, har varit så otroligt mycke folk fattar inte asså, är så trött att jag skulle kunna somna när som hellst. Skulle igentligen städa rummet men plockade bara undan, orkar inte städa så tärd är jag.

Hookade mitt första lösnummer av Rocky idag så fet asså. Även att det var en intressant intervju med Ken Ring i den som det är i alla tidningar nu. Sjukt soft att Ken har fått så mycket bra kritik nu efter skivsläppet, det är Ring verkligen värd!


orkar inte skriva mer nu få se om jag blir piggare till sen.

Tills dess Peace!

Av Proff - 23 december 2007 09:10

Jobb idag igen det blir mycke pengar när man får lön ;) fick även 200 kr extra igår rakt ner i fickan ;) men man är ju bäst satt det är inte så konstigt ;)hehe...

Jaa okväll blir det storstäda rummet tärt men men nått som måste göras såhär vi jul. Efter det ska jag tok softa ända tills jag ska jobba igen och det ända jag vet är att jag ska jobba lörda och sönda, men det får gärna bli mer så att jag kan bli rik nångång ;)

Nu börjar det komma mycke folk så nu ska jag jobba!!


Slutet tillsvidare

Av Proff - 22 december 2007 08:05

fyfaan fick jobba idag igen började 8:00, shiiit vad jag var trött assså blir sova som gäller när man kommer hem ;) haha..


Cya!

Av Proff - 22 december 2007 01:35

Betnér vilken jävla kille asså fyfaaaaaan vad han är rolig.. Allt i från hans dotters snoppfiksering till politisk pinsamhet, och det här med jämnstäldhet och uppfostran av de olika könen så jävla roligt, sant och rätt. Asså utav en del saker han säger blir man helt stum för att man kan inte föreställa sig att någon kan vara så rå och ärlig, iof så han Betnér varit i branchen ett tag nu så man vet ju hur han är men han får mej fortfarande att tappa hakan och kvida utav garv som när en 5- åring hör ordet bajs. nää biggup Betnér! En sak tyckte jag var taskig som han sa det var att några hade stavat fel och gjort isärskrivningar i mejl till honom, men det finns ju en andledning till det.. å andra sidan är det bara dom som lider av dyseleksi som känner sig träffad som jag.. men jag skrattade otroligt mycket åt det skämtet, så farligt kanske det inte var nu när jag tänkte efter, haha. Den manliga femenisten Magnus Betnér är brutalt ärlig och sturtskön.

   Kritiken mot kvällstidningarna borde det bli mer verklihet av, asså fan vad mycke skit dom skriver det är fan typ samma sak som att sitta och läsa Mormors Se och hör eller Häntextra, så sjukt löjligt, jävla pansionärs skvaller, oj oj oj.

Nä till ett avslut av detta inlägg. Ta efter Betnérs värderingar, gör honom till politiker, låt honom få Stadsministerns plats!!! Fan vilket bra land Serige skulle bli!


Tack!


Slutet.

Av Proff - 21 december 2007 21:33

Ja är på jobbet nu fett tråkigt.. är bara en rolig menniska att jobba med och det är Sanna sen är tjockisen otroligt sur och tråkig..


uppdaterar hemma sen


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards