Alla inlägg den 17 december 2007

Av Proff - 17 december 2007 20:38

Jaa vad har hänt i helgen.. shiiit tog det lungt i fredas ocg Glöggfest i lördas och softa i söndas... typ det har hänt


står på jobbet nu och har massor att göra men hamnade här ändå men springer omkring emellanåt...


var i tid till skolan idag och började med att jag skulle ha prov som jag glömt totalt.... men fick göra provet med boken det är rätt jobbigt asså..

men men.. jaa mycket mer hände inte förutom att jag fick ett fett IG på religions uppgiften. Asså den dära läraren skulle man ju kunna slå i käften på vilken jävla idiot... men men vad ska man göra det är ju trots allt han som har makten :S..

Rekton skulle komma på lektionen idag för att vi skulle diskutera med idioten men han kom inte.. träffade honom förut han klev in här och då frågade jag vargör han inte kom.. anledningen var att "det kom någonting emellan" som han så snyggt utrykte sej irreterande säger bara jag.. jag ska köra samma sak nästa gång jag kommer försent till skolan ..


aja måste jobba nu kanske kommer något mer sen till dess


Peace.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards