Alla inlägg den 21 december 2007

Av Proff - 21 december 2007 21:33

Ja är på jobbet nu fett tråkigt.. är bara en rolig menniska att jobba med och det är Sanna sen är tjockisen otroligt sur och tråkig..


uppdaterar hemma sen


Peace

Av Proff - 21 december 2007 13:28

Wooo man! 


Hittade nya Kingsize i brevlådan när jag kom hem.. gick och bajsade och läste den och det är fan den bästa Kingsize tidningen.. så jävla mycket intressant läsning : )


Haha jag och pappa är dom snabbaste julklappshandlarna efter 30 min på stan så hade vi 4 julklappar i handen till mamma så då var vi färdiga :D

medan vi väntade på at mamma och broshan skulle bli färdiga så gick vi på donken och vart as fet.. hehe


aja ska lyssna på musik och ta det lungt nu..


cya bitch!

Av Proff - 21 december 2007 09:34

Ey alla freedays! 


 Idag när jag inte skulle till skolan  klev jag givetvis upp  7 imorse hehe..

 Åkte hem från my girl då så nu sitter jag hemma och chillar... Så jävla skööönt att inte behöva gå till skolan på ett tag :D men ska jobba i stället.. jobbigt men bra för man drar ju in floos : D blir minst 4500 nästa månad soft soft ;)..


Jag och pappa ska åka på stan snart och handla julklappa ovanligt att han är ute i sista sekunden fast i år har han ju 2 dagar tillgodo ;P..

   orkar fan inte jobba sen är så tärt ska fan sova en skvätt sen tror jag innan jag ska åka på jobbet.

Titta gärna in och snacka en rad med mej ;) OKQ8 City ;)


Jaaa nu ska jag göra annat. Ha en god dag!


Slutet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards